У Новом Саду се од 30.11. до 02.12. одржао 54. по реду Међународни сајам туризма на Новосадском сајму.
Градоначелник Новог Сада Милан Ђурић свечано је отворио међународни сајам који је овом приликом окупио 240 излагача из 11 земаља (Црна Гора, Република Српска, Босна и Херцеговина, Северна Македонија, Турска, Румунија, Мађарска, Словенија, Индија, Непал, Камерун), док је партнер био регион Боке Которске.
Осим градоначелника присутне посетиоце и госте поздравили су и генерални директор Новосадског сајма Никола Ловрић, покрајински секретар за привреду и туризам Ненад Иванишевић, генерална конзулка Црне Горе Невенка Ћировић и државни секретар у Министарству туризма и омладине Урош Кандић.
Програм за посетиоце је био разноврстан, у склопу богате туристичке понуде туристичких организација градова и општина, туристичких агенција, организатора манифестација представљене су понуде за новогодишње аранжмане, предстојећу зимску и летњу сезону за 2024. годину, промовисане манифестације и фестивали, бањска понуда, спа и велнес дестинације, пословни, конгресни, спортски туризам…
Што се тиче стручног дела, већ првог дана сајма је организована конференција на тему „Како савремена ИТ решења могу повећати пословну конкурентност малих и средњих предузећа у туризму“ где су предузећа имала прилику да се упознају са новим букинг системом који је настао у оквиру пројекта. Организатори конференције су били Туристичка организација Војводине и главни партнери пројекта „Смартер А0Е“ из Словеније.
За све заинтересоване младе људе који желе да раде у сектору туризма организатори Сајма су организовали Дан каријере где су послодавци имали прилику да понуде радна места и различите пословне могућности. Такође током сајма је одржана и МЕКСТ конференција посвећена студентима туризма и угоститељства, као и будућим стручњацима у тим областима.
Војводина је своје лепоте представила на заједничком штанду Туристичке организације Војводине где је учешће узело 28 туристичких организација из Покрајине међу којима је и ТОО Бачка Паланка. Поред шароликог штампаног промотивног материјала, туризам Бачке, Баната и Срема је приказан и путем видео материјала и све то наравно уз незаобилазну богату гастрономску трпезу. Када је Војводина у питању и даље је највеће интересовање било за руралним, гастро и цикло туризмом.